Monday, June 11, 2007

jun 9th 07 - apan dah tak teruna

hari ni aku ada masa terluang sikit utk update my blog...do read my previous entries kat bwh :)

alhamdulillah, apan dah bernikah! and kenduri dia buat kat Taman Warisan Putrajaya...kinda cool jgk buat kenduri kat sini...a lot of people came, some i know and some i dont know...

ada gak artis2 yg dtg..tak sempat nak tanya apan camne dia kenai...syani, pakcik yg berlakon sembilu kasih for example..tapi apan kan memang artis so kena biasakan diri :P

we've met eti, mary, zan, mamaq, rr, rudy, shareen to name a few..mamaq dah kawin and this is the first time i've met his wife..sebab kenduri dia dulu takleh nak pegi..

cuma tak sempat nak berborak panjang ngan bebudak tu, especially apan la...hopefully boleh jumpa lagi next time...yeoouusssss!!!

yem bersana eti and mary
mamaq bersama wife
zan with future wife :P lisa

rr and fat bidin

3 Comments:

Blogger Unknown said...

ohh yeaaa...i was at the other table...tapi ala2 tak nampak la muka aku kan...lupa bawak camera lak tu....funny how everyone was related to each other through colleges and schools huh?

12:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

hensemnya aku!!! kalau aku gay... aku nak kat aku siot!!

9:05 PM  
Blogger landen said...

fina, tu la pasal..aku mcm kenal tak kenal tapi segan lak nak tegur..takut salah org plak..memang betul, even at our workplace pun...end up mcm kenal jek mamat tuh :P

zan...memang ko hensem :D and memang lawak siot ko! :D

2:52 PM  

Post a Comment

<< Home