Thursday, October 19, 2006

SELAMAT HARI RAYA!

since today is already thursday (26th ramadhan) and i will be on leave from saturday to next sunday...i would like to wish everybody selamat hari raya dan maaf zahir dan batin!

kalau aku ader terbuat/sengaja buat salah, terpinjam/sengaja pinjam tapi tak kasi balik, tercakap/sengaja cakap, terkutuk/sengaja mengutuk, terlawak/sengaja buat lawak tapi kdg2 tak jadik :P tu, aku mintak maaf banyak2...dan mintak halalkan...jgn simpan dihati yee..

aku plak maafkan sapa2 yg bersalah ngan aku sebelum ni :P dan aku halalkan sume insyaallah!we will be going back to jasin this coming saturday insyaallah dan doakan perjalanan kami selamat pergi dan pulang, amin! then on 3rd day raya insyallah balik teping plak...

so nanti kalau sapa2 nak buat open house jgn lupa call aku k :P

orait, berhemah dijalan raya dan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA!

ps: this blog will not be updated sampai habis cuti raya nanti ;)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

landen aku masih belum menerima dgn kekonsisten hang memblog. itu tanda ketuaan org indon kata haha. tapi adakah anda masih mendengar radio era? hehe. ok lah lan, aku tgh bosan ni jadi comment pjg sikit. kita selisih kat jalan raya lah kot, sbb raya ke 3 hang balik tepen, aku nak plak balik melaka. selamat hari raya maaf zahir batin. kalau hang nak anak hang dapat duit raya, dtg lah rumah aku. huhuhu

8:32 PM  
Blogger landen said...

hahaha yer ke...aku alhamdulillah bulan posa ni allah bagi kelapangan...boleh ler berblogging :) pastu aku still lagi dengo erra...ntah la nape.. ooo insyaallah aku pi rumah hang, kena kasik duit raya byk sikit k :P

9:43 AM  

Post a Comment

<< Home