Friday, November 07, 2008

dust everywhere!

i have been neglecting my blog for quite sometime now...it has been 3 months! memang lama siot...aku pun tak tau kenapa tapi mojo aku terus hilang utk update blog aku ni..sampai jawa pun dah letak comment utk "tambah nasik" which means to update it! hahaha...memang kelakar...

antara reason aku is sebab keje...skrg keje tengah melambak..naik bosan aku..especially after mot*rola punya financial result amat memfrustrating skali...nak buat camne..org dah tak nak beli phone mot*rola...even staff pun taknak beli...camne tu? plus plak ngan dia memang company US yg tengah teruk ekonomi..so just leave with it...and also takut gak sbb dia announce utk layoff around 3k staff worldwide...ntahla cyb*er punya center ada affected ke tak...berserah je la..any company that needs testers? :)
the last entry aku is in august..which is sebelum puasa lagi...so aku ingat just nak letak summary la of what had happened...yg mana aku ingat...and i can only refer to the photos that we've taken during the past months or so...
sept:bulan posa...and its our first time puasa kat putr*jaya...the environment was interesting..sebab memang kawasan melayu..so pasar ramadhan memang meriah...then surau2 and masjid2 pun memang meriah...aku tak pegi la plak ke main masjid tu sebab jauh pun..aku just pegi kat satu masjid kat pres*nt9 ni jer la...senang dah pantas! :P
oct:bulan raya...aku ada post gambar raya kat facebuku aku...maybe some of u dah tengok...takder apa2 yg interesting la aku rasa...
aqeel first time braya
damia main bunga api siang2 ari
aliff ngan sepupu sebayanyer
silap ada bantal aqeel kat sblah kanan tu :)
anak2 nengok kamera lain :P

hmmm tahun ni kitaorg raya kat jas*in dulu then only balik teping...actually kitaorg tak tidur kat rumah kampung boyan aku tu..sebab rumah tu kitaorg dah sewakan jadi tadika...tapi yg besnyer bukan calang2 tadika...cheng cheng cheng...tadika PASTI...aka P.A.S punye...yg aku terkejut besar is that bila aku pegi jengah rumah aku tu...alhamdulillah la sebab persekitaran plus the rumah diaorg memang jaga...sebab kalau kitaorg biarkan jek...memang rosak la kan...tapi ni siap letak bendera plus banner tuh....ni dia sample photo :)..ada sapa2 yg nak hantar anak ke tadika tahun 2009 kat kpg boyan, silalah contact aku :P


khemah mcm nak kendurik jek :P
siap banner lagik...caya


on 7th oct kitaorg pegi petrosains sebab kitaorg memang dah lama nak bawak aliff n mia pegi...just for fun and hopefully they can experience something different..with science in mind...they had fun especially when we "boarded" a flight simulation...mia siap nak nagis lagi...and its definitely a moment to cherish...(seeing their smily faces)...

future f1 driver?
mia dah start penat
mia yg baru lepas takut
bob the builder...notice the slipper.. :P
posing

khairi ada buat open house kat rumah baru dia...our theme for the day was "pink day" so all of us weared pink...seriously, pink should be your color Gee :)
with mak tok
pink boys
with my old friend
mel yg tgh pergnant ;)
ex-moto friends

birthday yemmmm...kitaorg pegi dinner kat chilli's malam tu kat mid valley...this was the first time for aliff and mia...they kinda like the food especially the kids choice...yum yumm...bila lah plak nak pegi lagi...huhuhu... bought yem K770i....boleh ler dia dgr lagu time naik erl :)
lepas kenyang
ada muka yem tak?
lamanyer nak sampai...
aqeel camera shy
puting yg terbalik!
then during one weekend, gee and rosnah with families dtg kat rumah...kitaorg tak buat open house tahun ni, tapi adala kuih sikit2 nak jamu....
gee yg dah gedempul
tetamu2 yg dtg :)

2 Comments:

Blogger Ahmad Javanese said...

update yg sungguh power :D hehehehe

weh... baru nak cakap.. macam Mel je. tengok2 betul Mel. hehehehe.

dia buat unit trust lagi ke minah tu?

anywayz... selamat mamaaat

jom pancing tenggiri :P

10:04 PM  
Blogger landen said...

a ah..mel...aku rasa skrg dia tgh rehat kot...laki dah gaji besor :P tapi memang dia rehat skp skrg ni..

jom pancing...tapi aku haram tak reti apa2..huhuhu

8:42 AM  

Post a Comment

<< Home